Yıldız Wars Jedi: Survivor Yönetmeni Cal Kestis’in Öyküsünü Trio Yapmak İstiyor

Yıldız Wars Jedi: Survivor’ın lansmanına bir aydan fazla bir süre kaldı, sadece bu, geliştirici Respawn Entertainment’ı bir üçlemeyi düşünmekten alıkoymadı. IGN’ye konuşan yönetmen Stig Asmussen, Jedi Şövalyesi Cal Kestis’in (Cameron Monaghan) üçüncü ve son unvanına kadar uzatıldığını görmek istediğini deklare etti. Olasılığı, yaklaşan bu oyunun ne kadar iyi performans gösterdiğine bağlı olsa da, devam filmi tartışmalarının 2019’daki Jedi: Fallen Order çıkmadan ilkin yapıldığını iddia ediyor. Bir üçlüye yeşil ışık yakılırsa Asmussen, büyük olasılıkla Unreal Engine 5 kullanılarak oluşturulacağını belirtti. Asmussen, IGN’ye “Bunu devamlı bir trio olarak görmek istemişimdir” dedi. “Cal ve ekibi ilk oyunda yaptığımızın ötesinde yeni bölgelere iyi mi götürebiliriz?” Yıldız Wars Jedi: Survivor ile geliştirme ekibi, vakit çerçevesini (oyun ilk oyundaki olaylardan beş yıl sonrasında geçiyor), ilgili çıkarları, genel tonunu belirledi ve ana hikayenin ötesindeki fikirleri keşfetti. Unreal Engine 4’ten geçiş yapmak da zor olacaktır zira mevcut motorun koşullandırıldığı/optimize edilmiş olduğu “birçok hususi şey” vardır – bunların bir kısmı yeni motorda emek vermesi için birazcık tekrardan donatma gerektiriyor.Geçen ay IGN yardımıyla, Koboh gezegeninin keşfine değinen bazı yeni Yıldız Wars Jedi: Survivor oynanışı ortaya çıktı. Kestis, oyunun başlarında gezegene mecburi iniş yaptıktan sonrasında gemisini onarım etmeye yardım edebilecek birini bulmak için Cantina’ya ulaşmalıdır. Bulgu, binek olarak kullanılabilen evcilleştirilebilir canavarlar, süratli gezi etme kabiliyeti ve yalnızca belirli yeteneklerin kilidini açtığınızda erişilebilen kapalı alanlar hakkında sizi bilgilendiren simgeler vasıtasıyla ilk oyundan itibaren büyük seviyede geliştirildi. Dark Souls oyunlarından esin alan Jedi: Survivor’da süratli gezi, kişinin herhangi bir rahatsızlığı sıfırlamak için dinlenebileceği ve daha ilkin keşfedilen denetim noktalarını seçebileceği meditasyon noktaları bularak çalışır. Oyun ek olarak, dünyanın bazı kısımlarını kilitleyerek ve peşinden Kestis’i yeni donanım/beceri yükseltmeleri bulmaya, geri dönmeye ve bu bölgelere erişim sağlamaya zorlayarak düzey tasarımı için Metroid’den yararlanır. Koboh gezegeni hem de merkezi merkez dünya olarak hizmet eder. Etkileşim oluşturmak için NPC’lerle ve ürün satın almak için mağazalarla yayılmak. Sempatik droidiniz BD-1’e ek olarak Yıldız Wars Jedi: Survivor, Bode Akuna’da Asmussen’in daha ilkin bahsetmiş olduğu benzer biçimde Kestis ile kardeş benzeri bir ilişkisi olan yeni bir yol arkadaşı da içeriyor. Bir rapor, görevlerde bizlere eşlik edeceğini ve düşmanın dikkatini çekerek muharebe karşılaşmalarına etken olarak katılacağını öne sürüyor. Oyuncular ek olarak ona yıkıcı hasar veren hususi hareketler gerçekleştirmesini emredebilirler. Geçen ay ortaya çıkan başka bir oynanış, Kestis’in artık ışın kılıçlarını çift olarak kullanabildiği ve hatta kabzalarını birleştirerek biçim oluşturabildiği bazı dövüş duruşlarına bir bakış sunuyordu. gelen mermileri engellemek için döndürülebilen çift bıçaklı bir asa. Artık düşmanları havaya fırlatarak bir süre yerden havada kalmalarını da sağlayabilirsiniz. Daha ilkin, Yıldız Wars Jedi: Fallen Order’da Force kabiliyetleri itme ve çekme ile sınırlıydı.Yıldız Wars Jedi: Survivor 28 Nisan’da PC, PS5 ve Xbox Series S/X’te piyasaya sürülecek.Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – bkz. ayrıntılar için etik beyanımız. Barselona’daki Mobil Dünya Kongresi’nde Samsung, Xiaomi, Realme, OnePlus, Oppo ve öteki şirketlerden son olarak lansmanların ayrıntıları ve haberleri için MWC 2023 merkezimizi ziyaret edin.

Teknoloji Haberleri