Starfield Çıkış Zamanı Gene Ertelendi, Bethesda 6 Eylül Çıkış Tarihini Belirledi

Starfield gene ertelendi. Bir güncelleme videosunda, Bethesda Softworks stüdyosu yaklaşan uzay-set RPG’sinin 6 Eylül’de piyasaya sürüleceğini doğruladı. Başlık daha ilkin 2023’ün ilk yarısına ertelenmişti ve şimdi başka bir geri adım görüyor. Bir güncelleme videosunda, Starfield yönetmeni Todd Howard merakla beklenen oyunun özelliklerini detaylandırmak için 11 Haziran’da ‘Starfield Direct’ adlı derin bir araştırma oturumu sözü verdi. Başlangıçta Ocak ayındaki Xbox Developer Direct için Starfield için bir sunum planlanmıştı, sadece Microsoft, yayıncı Starfield’ın öteki oyunları gölgede bırakmasını istemediği için buna karşı karar verdi. O gösteriden öne çıkanlardan biri, Tango Gameworks’ün çizgi film benzeri ritim tabanlı yeni oyunu Hi-Fi Rush’tı. Howard, Starfield güncelleme videosunda söylemiş oldu. “Sana göstermemiz ihtiyaç duyulan o denli fazlaca şey var ki. Oyun, bizlerden bekleyeceğiniz özelliklerin çoğuna haiz fakat hem de fazlaca benzersiz bir edinim.” Oyun, Bethesda’nın 25 yıldaki ilk yeni oluşturulmuş evrenini işaret ediyor ve hususi bir karakter yaratıp gezegenleri keşfedip sakinleriyle etkileşim kurarak destansı, fütüristik bir yolculuğa çıkarken sizi yıldızların arasına yerleştiriyor. 2330 senesinde geçen oyunda oyuncular bir uzay madencisi olarak başlamış olacak ve sonunda galaksinin dört bir yanından ender eserler arayan bir grup uzay kaşifi olan Constellation’a katılacaklar. Howard bunu “Uzayda Skyrim” olarak tanımlıyor. Geçen yıl meydana getirilen bir röportaj, Bethesda’nın Starfield ile büyük seviyede karakter özelleştirmeye eğildiğini ortaya çıkardı. Mesela diyalog sistemi, oyuncuları NPC’lerle konuşmalarda avantaj elde etmek için belirli özelliklere puan harcamaya zorlayan bir İkna sistemine dayanır. Diyalog seçimi, seçenekler içinde geçiş yaptığınız Fallout 3’e benzer, sadece şimdi ona bir puan sistemi eklenmiştir. Bundan dolayı, hedeflerinize ulaşmanıza destek olması için bir karakteri her ikna etmeye çalıştığınızda, puan harcadığınız bir konuşma mücadelesine kilitlenirsiniz. O zamanlar Howard, karakter özelliklerinin baştan yaratmak ve tekrardan başlatmak yerine belirli görevleri tamamlayarak değiştirilebileceğini de belirtti. Her özelliğin negatif bir tesiri de var. Geçen yılki bir oyun vizyonu, Starfield’ın hem birinci hem de üçüncü kişi bakış açısıyla oynanabileceğini ortaya çıkardı. Oyuncular kaynakları tarayıp toplayabilir, uzay korsanlarını avlayabilir ve eşya almak için kasaları kilitleyebilir. Karakter yapmaya geri dönecek olursak, cilt tonlarını seçebilir, kaslılığı ayarlayabilir, bir yürüyüş stili seçebilir ve üç başlangıç ​​becerisiyle gelen arka planları seçebilirsiniz. Sert yıldızlararası yolculuğunuzu kolaylaştırmak için tabanca modları oluşturmak için kaynaklar üstünde araştırma projeleri yürütmenize müsaade eden derin bir zanaat sistemi de dahil edilmiştir. Oyuncular, tüm bu çatışma ve yağmaya ara vermek için evden uzakta bir ev görevi gören Outpost’lar inşa edebilir ve burada oyunun sorunsuz çalışmasını sağlamak için oyun içinde karakterler kiralayabilirsiniz. Starfield şimdi 6 Eylül’de PC, Xbox Series S/ X ve Xbox Game Pass. Starfield Direct sunumu 11 Haziran’da Xbox Games Showcase’in derhal peşinden yayınlanacak. Ortaklık bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik bildirimimize bakın.

Teknoloji Haberleri