Formula 1: Netflix’te Drive to Survive Tütün Reklamcılığı Üstüne Eleştirildi

Sektör gözlemcilerinin Çarşamba günü yapmış olduğu açıklamaya gore, Netflix’in popüler Formula 1 programı, tütün devlerine ürünlerinin reklamına yönelik geçmişteki yasakları aşmak için süratli ve etkili bir pazarlama aracı sağlıyor. kısa sürede beşinci sezonu yayınladı. Sadece kampanyacılar, gösterinin motor sporlarının popülaritesini artırmanın ötesinde, tütün reklamlarının yasak olduğu ülkeler de dahil olmak suretiyle F1 takımlarına sponsor olan sigara şirketlerinin markalarını dünya genelinde evlere ulaştıracağı mevzusunda uyarıyorlar.Yeni bir raporda, F1 endüstrisi gözlemcisi Formula Money ve tütün endüstrisi gözlemcisi STOP, Drive to Survive’ın bir tek dördüncü sezonunda “dünya genelinde gösterilen toplam 1,1 milyar dakikalık videonun tütünle ilgili içerik içerdiğini” iddia etti. “Sürüş Bağımlılığı: F1, Netflix ve C” başlıklı rapora gore açılış dakikasında tütünle ilgili markalama yer aldı. igarette Company Advertising”. Raporda, Ferrari sponsoru Philip Morris International (PMI) ve McLaren sponsoru British American Tobacco’nun (BAT) ürün markasının “takımların sürücülerini takip eden genişletilmiş vaka örgüsüyle seride yoğun bir halde yer almış olduğu” açıklandı. PMI ve BAT’ın program vasıtasıyla F1 yarışlarını izlemeyen insanoğlu da dahil olmak suretiyle yeni seyircilere ulaştığını gösteriyor.” Netflix dizilerinin ötesinde F1 yarışlarının izlenme oranının mühim seviyede artmasına katkıda bulunmuş oldu.”İzleyicilerdeki bu artış, daha çok insanoğlunun F1 sponsorlarının otomobillere ve dış görünümlere yerleştirdiği markayı görmesi anlamına geliyor” dedi. STOP’tan Jorge Alday, dolaylı olarak olsa bile sigara şirketi markalarının tanıtımını yapıyor” dedi. Dünya Sıhhat Örgütü’nün kullanımının her yıl sekiz milyondan fazla insanı öldürdüğünü tahmin etmiş olduğu tütün reklamlarının tümünün ortadan kaldırılması için. Tütün şirketleri o zamandan beri F1 ile geleneksel sigara markalarının reklamını durdurdu, sadece bazı durumlarda e-sigara benzer biçimde daha yeni alternatif ürünleri zorlamaya devam ettiler. Alday, “tütün pazarlaması” dedi. AFP ile temasa geçildiğinde, FIA “tütün reklamlarına kati olarak karşı çıktığını ve 2003 tavsiyelerinin arkasında durmaya devam ettiğini” söylemiş oldu. Sadece, “hususi sektöre müdahale edecek konumda değiliz” dedi. takımlar ve sponsorları arasındaki ticari düzenlemeler yada gösterim anlaşmaları.” Ayrıca Formula 1, “tüm reklamların geçerli yasalara uygun olduğu” mevzusunda ısrar etti. Çarşamba günkü raporda, PMI ve BAT’ın 2022’de F1 reklamlarına tahmini 40 milyon dolar harcamış olduğu ortaya çıktı. Meksika’nın kuvvetli reklam kısıtlamalarına karşın, bu ürünler için markalaşmanın Mexico City Grand Prix’si de dahil olmak suretiyle 22 yarıştan 13’ünde göründüğüne dikkat çekti. Ayrıca, en eski ve en uzun soluklu F1 sponsorlarından kabul edilen PMI, geçen yıl harcamalarını mühim seviyede azalttı. Rapora gore, bir Ferrari ortağı olmaya devam ederken, logoları ve tasarımları artık takımın otomobillerinde görünmüyordu. AFP ile temasa geçildiğinde, firmanın internasyonal iletişimden görevli başkan yardımcısı Tommaso Di Giovanni, Netflix ve F1 arasındaki ortaklığın “hiçbir ilgisi olmadığı mevzusunda ısrar etti. do with us”, 2007’den bu yana otomobillerde ve sürücü giysilerinde ürün markalamayı bıraktığında ısrar ediyor. Ayrıca Çarşamba günkü raporda tütün g Spora ilk girmiş olduğu 1971’den bu yana reklama ortalama 2,4 milyar dolar harcayan Iant, zamanı çekimlerle Netflix dizisinden marka pozitif yanları elde etmeye devam etti. Raporun ortak yazarı Formula Money’den Caroline Reid, yapmış olduğu açıklamada tek bir ” dakikalık zamanı çekimde, aralarında PMI’dan Marlboro’nun da bulunmuş olduğu beş değişik sigara markası yer aldı. 2023, Orbital, Gadgets 360 podcast’inde. Orbital, Spotify, Gaana, JioSaavn, Google Podcasts, Apple Podcasts, Amazon Music ve podcast’lerinizi aldığınız her yerde mevcuttur.Satış ortağı bağlantıları otomatikman oluşturulabilir – ayrıntılar için etik beyanımıza bakın.Samsung’dan son olarak lansmanların ve haberlerin ayrıntıları için, Barselona’daki Mobil Dünya Kongresi’nde Xiaomi, Realme, OnePlus, Oppo ve öteki firmalar MWC 2023 merkezimizi ziyaret ediyor.

Teknoloji Haberleri