EV’ler Hindistan’ın Hammadde, Pil Üretimi için Çin’e Bağımlılığını Artıracak: Rapor

Ekonomik fikir kuruluşu GTRI’nin bir raporuna gore, Hindistan’da elektrikli vasıta (EV) üretimi hammadde, mineral işleme ve pil üretimi için Çin’e olan bağımlılığını artıracak. Küresel Tecim Araştırma Girişimi (GTRI) ek olarak şunu söylemiş oldu: elektrikli vasıta sektörü için yaşam döngüsü tesir değerlendirmesi ihtiyacı. EV’ler pil yapımı, atılması ve şarj edilmesi esnasında kirleticilerin salınmasına niçin oluyor ve Hindistan’da EV’leri üretmek için kullanılan malzemelerin ortalama yüzde 70’i Çin’den ve öteki birkaç ülkeden ithal ediliyor. hammadde, mineral işleme ve pil üretimi” dedi. Çin, Avustralya ve Cenup ABD’daki en büyük lityum madenlerini satın aldı. Dünya genelinde üretilen lityumun yüzde 60’ından fazlasını işliyor. Ek olarak kobaltın yüzde 65’ini ve manganezin yüzde 93’ünü işliyor. Dünya genelinde üretilen dört pilden üçünü Çin üretiyor, buna ek olarak 100’den fazla Çin pil biriminin lityum iyon hücrelerde kullanılan katotların yüzde 60’ını ve anotların yüzde 80’ini yaptığını da sözlerine ekledi. .Rapor, EV’lerin istihdam ve kirlilik üstünde tesirleri olduğuna dikkat çekti ve bir değerlendirme için tüketicilerin, endüstrinin ve hükümetin çıkarlarıyla ilgili 13 mevzu belirledi. aşırı hava koşullarında performans, güç talebinde artış, toplu taşıma için daha azca uygunluk, Çin’e artan bağımlılık, kirlilikte azalma olmaması, otomobil parçası sektörünün kesintiye uğraması ve lityumun yetersiz bulunması. GTRI’nin kurucu ortağı Ajay Srivastava, “Emek verme aşamasındaki yenilik. EV’lerin istihdam, kirlilik seviyeleri, ithalat ve ekonomik gelişme üstündeki uzun vadeli tesirini anlamalıyız” dedi. 500 kilogram’lık tipik bir lityum otomobil aküsünün 12 kilogram lityum, 15 kilogram kobalt, 30 kilogram nikel, 44 kilogram bakır ve 50 kilogram grafit kullandığını deklare etti. Ek olarak ortalama 200 kilogram çelik, alüminyum ve plastik kullanıyor. Bu malzemelerin çıkarılması, taşınması ve işlenmesi, kirletici maddeler ve CO2 salarak hava ve su kirliliğine neden olur” dedi. imha edilmesi zorluk derecesi yüksek birçok zehirli madde. EV’leri teşvik eden firmalar sıfır egzoz emisyonundan bahsediyor, sadece madencilik ve imha maliyetleri mevzusunda sessiz kalıyor.” kömürden üretilen elektrik.Hindistan elektriğin yüzde 60’ını kömür ve petrol benzer biçimde fosil yakıtlardan üretiyor ve bunun yüzde 50’sini kömür oluşturuyor. 700 organize ve 10.000 örgütlenmemiş üreticiyle Hindistan’ın otomobil parçası endüstrisini alt üst edecek. hicles.Ek olarak, EV’nin küresel bir fenomen olmadığını ve bunun için baskının, çevreyi kirleten endüstrilerini korumak ve küresel ticareti bozmak için Karbon Sınırı Ayarlama mekanizmasını başlatan Avrupa’dan geldiğini söylemiş oldu. elektrikli scooterlar için. Her şirket şarj portu modelini yayınlar. Şarj bağlantı noktaları standartlaştırılmadıkça, her üreticinin ülke çapında ayrı şarj altyapısı kurması gerekir.” , Realme, OnePlus, Oppo ve öteki firmalar Barselona’daki Mobil Dünya Kongresi’nde MWC 2023 merkezimizi ziyaret ediyor.

Teknoloji Haberleri